środa, 4 lipca 2012

Z cyklu: książka

"Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki" Mario Vargas Llosa




Kobieta, która swoimi szelmostwami, doprowadza mężczyznę do szaleństwa. Od pierwszego spotkania przez niemal pięćdziesiąt lat mąci w Jego życiu. Pojawia się bez uprzedzenia i równie szybko znika.
"Szelmostwa niegrzecznej dziewczynki" to historia perwersyjnej, toksycznej a zarazem inspirującej miłości, która nadaje życiu sens, jednocześnie go odbierając.
Nie mogłam oderwać się od tej książki, zabierałam ją wszędzie... targało mną wiele emocji, bo trudno pozostać niewzruszoną, czytając ją.
Mario Vargas Llosa to znakomity pisarz. Nagroda Nobla zdecydowanie zasłużona :)
Jedna z moich ulubionych książek. Warto przeczytać.
Ocena książki: 9/10

8 komentarzy:

  1. Sam tytuł mnie zaciekawił i... już znalazłam tą książkę, więc za niedługi czas biorę się za jej czytanie (:

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja niestety nie zamierzam tego czytać. Romanse to w ogóle nie moja bajka, jak zresztą widać po tym co sama pisze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przeczytałaś w życiu chociaż jeden romans (nie harlequin) czy skreślasz, ot tak?:P

      Usuń
  3. Słyszałam o niej wiele, ale sądziłam, że to typowa książka dla nastolatek. Po Twojej krótkiej recenzji jeśli będę miała okazję to sięgnę po nią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam tę książkę, nawet ostatnio komuś tu w blogowy świecie ją polecałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówiąc szczerze nigdy o niej słyszałam, może dlatego,że sam twórca niekoniecznie mnie przekonuje,ale może warto spróbować kolejny raz?

    OdpowiedzUsuń