poniedziałek, 23 lipca 2012

Z cyklu: ślub i wesele

To jeden z najważniejszych dni w życiu.. możliwe, że już za rok sama stanę na ślubnym kobiercu.. dlatego, będąc ostatnio częstym gościem na weselach, staram się wyłapywać rzeczy, które sama chciałabym wykorzystać na swoim ślubie i weselu. Podzielę się z Wami niektórymi pomysłami.

1. Fotobudka + księga gości z wklejonymi zdjęciami i życzeniami od gości musi być!
Na tej stronie znajdziecie wszystkie potrzebne informacje:
fotobudka
Gwarantuje dobrą zabawę, szalone zdjęcia i niezapomniane wrażenia ;-)
2. Jeżeli chodzi o księgę gości to podoba mi się jeszcze ten pomysł:
drzewko + księga gości
3. Jeżeli tort.. to tylko na wzór tych:
torty
4. Ustrojenie stołów.. te oto drzewka z diamencikami ;-)
tree wedding
Jeżeli wpiszecie w google 'tree wedding' to wyskoczy Wam wiele ciekawych propozycji ;-)
5. Koniecznie lampiony wypuszczane w nocy:
lampiony
6. Pierwszy taniec? coś w tym stylu
taniec

20 komentarzy:

  1. Pamiętam jak przed swoim ślubem zbierałam również rożne inspiracje, a to już trzy lata od tego czasu niedługo miną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja bym chciała po prostu skromnie i zebym sie nie musiała denerwowac w ten dzien ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z fotobudką :) sama go podkradnę ;) mi podoba się wesele na dworze pod wielkimi białymi namiotami i pełno lampionów jako oświetlenie... moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się takie podoba.. ale trzeba mieć duuużo pieniędzy;p

      Usuń
  4. W tym momencie do pomysłów, żeby zrobić z wesela cyrk na sto dwa brakuje Ci:
    *klauna inwalidy
    *tańców na rurze o północy
    *wypuszczonych w niebo kurczaków
    *księgi skarg i zażaleń
    * żucia mordoklejek na czas
    *walk emerytek w kisielu. też na czas.

    Ze też ludzie nie miają na co kasy przepieprzać....

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że masz prawie wszystko już zaplanowane;) Dobrze, bo później przy tych właściwych przygotowaniach będzie Ci łatwiej;) A co na to Kot? Też mu się podoba taki design?
    I jak to 'możliwe, że już za rok'? To nie zaplanowaliście już tak naprawdę? Czy to bardziej tylko wolne pomysły?
    A co do treści to jak najbardziej teraz interesują mnie wszelkie pomysły związane z dekoracją wesela. Jednak, po przejrzeniu tych powyżej stwierdzam, że to nie moja bajka. Jak dla mnie za dużo świecidełek, kryształków i ogólnie błysku. Nie jest to po prostu w moim guście. Wolę coś skromniejszego, zwykłego, naturalnego. A co do księgi gości to jak najbardziej tak! Później to niesamowita pamiątka:)
    A lampiony jak dla mnie są za bardzo już skomercjalizowane. Oglądając przez ostatni czas mnóstwo zdjęć z wesel moich dalszych czy bliższych znajomych niemal każda para puszcza właśnie te lampiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kot póki co zgodził się na wszystko oprócz ściągania organisty z Poznania, który rewelacyjnie zagrał i zaspiewał na slubie mojej kuzynki bo wg niego za drogi ;]
      Mi się nie spieszy do ślubu.. chciałabym najpierw spokojnie skończyć studia.. Kot za to chciałby bardzo w przyszłym roku.. zobaczymy jak to będzie;) jak się zdecydujemy, to dam znać ;) póki co szukam inspiracji :)

      Usuń
  6. a ta fotobudka jest genialna ;PP chce też coś takiego? Jaki koszt? wiesz może?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ich stronie, którą podałam w notce znajdziesz wszystkie potrzebne informacje ;)

      Usuń
  7. ja jestem tradycjonalistką w tym temacie, zresztą nie lubię wesel i cieszę się, że swoje miałam skromne (na 40 ludzi) i krótkie :D
    ale dobrze, że wszystko planujesz sobie wcześniej, potem będzie łatwiej o organizację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też nie będzie dużo ludzi, ale gdyby było krótkie to czułabym pewien niedosyt..

      Usuń
    2. Piszę z pracy - Kochana mi o północy nogi w dupsko wchodziły :D (ale na drugi dzień wszyscy się zjechali do teściowej więc mieliśmy powtórkę z rozrywki:P) ale każdy ma swój gust i swoje preferencje, najważniejsze to mieć pomysł przed, żeby później nie było wszystko robione na gwałt, chaotycznie :)
      pozdrawiam Elsie :)

      Usuń
  8. Ach gdyby mój się zgodził na naukę tańca, jakiegokolwiek...
    Jednakże coś czuję, że on błyśnie większą inwencją, ale drzewka są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie też nie wiem jak będzie z tą nauką tańca..

      Usuń
  9. Kocham 'Second Waltz' - za każdym razem mam ciary, jak go słucham...
    Powiem Ci, że masz niesamowicie oryginalne pomysły ;)) Czy nie są troszkę kosztowne? Bo w sumie nie orientuję się w cenach takich przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie te rzeczy wyglądają jak z bajki. ; ))

    OdpowiedzUsuń