poniedziałek, 16 lipca 2012

"Największym szczęściem jest poczucie sensu życia" Benjamin Disraeli







                                  butyk.pl

Nie wiem jak nazwać powyższe zdjęcia/obrazki/napisy? W każdym razie mam na laptopie stworzony folder z tego typu rzeczami.. przeglądając różne stronki internetowe, zapisuję sobie na dysku te, które mnie zainteresują ;-) 
Jeżeli chodzi o porządek na laptopie, to chyba nikt nie mógłby się do niego przyczepić. Wszystko opisane, datami w osobnych folderach ;-) dzięki czemu, gdy np. potrzebuję coś sprzed roku, łatwo mi to znaleźć. Za to mój M. totalne przeciwieństwo.. ma nowego laptopa, a na Jego pulpicie już mnóóóóóóstwo rzeczy. 

P.S. Staram się przestrzegać powyższych zaleceń, a najczęściej wychodzi mi to śpiewanie... ;-)


13 komentarzy:

  1. Niby takie proste czynności, a jednak trudne do wykonania...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam szajbę na punkcie porządku w kompie, wiec u mnie też wszystko w folderach, chyba ze cos jest do segregacji, wtedy zwykle znajduje się w "nowy folder"

    OdpowiedzUsuń
  3. Na moim laptopie panuje zaś totalny chaos i tylko czasami mojemu mężowi udaje się go ujarzmić;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w klubie. Ja mam mnóstwo folderów, podfolderów, opisanych dokładnie, datami, nazwami... Jestem pedantką pod tym względem :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy musi mieć jakąś inspirację do życia. Obrazki są naprawdę warte uwagi bo wywołują uśmiech, a czego chcieć więcej? :)

    tanatoza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja należę do tych, co co chwilę czegoś chcą ;-)

      Usuń
  6. Oj, swego czasu też chomikowałam różne obrazki, teraz tylko szukam na bieżąco, zapisanych mam tylko kilka. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem straszną pedantką i tak jak Ty- nawet w komputerze muszę mieć idealny porządek :)

    OdpowiedzUsuń